godmorgon?

Senare idag ska jag hem till viktors familj och äta middag, ska bli trevligt. längesen jag träffade dom nu, har bara vart där en gång sen viktor åkte! så det ska bli mysigt. hoppas vi hinner kolla lite på handbolls finalen också.
idag ska granen upp här hemma, i år blir det tydligen en liten fjuttig gran (enligt mig) men mammas motargument var att vi ändå bara ser den i tre dagar innan vi drar till thailand, ganska sant faktiskt.

igår när jag var inne på scorett på tuna park frågade jag om man kude beställa de skorna jag vill ha i julklapp (för de fanns ej i butiken), mitt svar jag fick från hon i kassan va - då får du själv ringa runt till massa scorett butiker i Sverige och fråga om de har dem. Va fan? ska det vara så dålig service? butiken tjänar ju på att dem beställer hem skorna till deras butik här i eskilstuna eftersom jag då måste betala 150 kronor extra. snacka om dåligt gjort utav henne, osmart, och riktigt dålig service! i andra butiker så beställer dem hem produkten man vill ha, sen får man själv stå för den extra kostnaden, men liksom att jag ska behöva ringa runt i hela Sverige? haha nej nej nej.

jag har totalt ställt om dygnet, kommer bli svårt att gå upp 04.20 imorgon till jobbet. om jag ens hinner somna innan det.. måste tänka på något bra så att den här veckan går snabbt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0