2 days left

på fredag är det julafton och jag har bara två jobbdagar kvar! alla julklappar blev klara idag och jag är nöjd, mest nöjd med mormor och morfars julklappar faktiskt. en "vindagbok" till mormor och en "golfdagbok" till morfar. orkar inte gå in på mer men dem var häftiga och personliga! ett julklappstips till föräldrarna exempelvis - dem finns på åhlens!

efter jobbet blev det en fika med tjejerna på wayne's sen en runda på stan. handlade som sagt de sista julklapparna och gjorde även ett fynd på en lång kofta till mig själv från hm, halva priset! lägger upp bild imorgon tänkte jag. har även skypat med viktor idag vilket alltid är lika mysigt, det känns som man ringer hem till honom och som han vore hemma. åker till thailand om en vecka precis, så snart ses vi äntligen! love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0